söndag 9 mars 2008

tonight.

Jag vill bara gråta och önska mej tillbaka till fredag kväll. Lycka = Lykke Li! Åh, vad det var bra! Jag vill igen, igen. Så nu i veckan blir det nog köp av både Siesta och Emmabodabiljett! Men åter till fredagen.

Dagen hemm blev ganska lugn, mamma bjöd på quinoalunch, eeextremt gott. sen åkte jag till osby och träffade madde på bussen. sen mötte jag upp en hel drös med människor och så åkte vi med tåget till malmö. Hälften gick genom malmö, men vi tog bussen ovh var framme långt innan de andra. :) malini väntade på oss i lägenheten och vi hade trevligt där, sen vara det dags att dra sej mot kb. När vi kom dit fick vi syn på världens längsta kö, med lisa och johanna någonstans i mitten så vi smög oss dit. vi var där i tid, men det var inte ll. men hon kom och hon var bra. Johanna tog mååånga bilder men bara en fjärdedel kom upp på bilddagboken, jag orkade inte riktigt. malin gick hem tidigare efter metro och jag blev härmad av en snubbe på vägen hem. hem till malini kom vi, öppnade porten och sen kom anna på att hon skulle äta så vi gick runt kvarteret en gång till och på möllan möttes vi av ecke, andy och mattis. kebab - det vill säga - alla åt utom jag. sen gick vi hemåt och då hade malini låst vi ringde på dörren och knackade, men hon hörde inte så jag fick ringa och väcka henne. m skulle upp och jobba tidigt och jag gick också upp tidigt. men min kropp sa ifrån att jag skulle gå och lägga mej igen. det tjöt i öronen tills jag la mej igen. Malin gick och jag somnade till. sen ringde hon bara nån minut senare att jag skulle slänga ner jobbnyckeln på gatan. haha. Jag stannade kvar, städade, diskade, sov och fixade till mej, innan jag gick genom hela malmö, till statoil med kinamat. hjälpte m lite på statoil innan jag tog tåget hem. Första gången jag kom ända fram på länge. mamma hämtade mej i osby och sen körde jag oss hem. Igår blev det en slappekväll, jag är fortfarande trött! Men snart måste jag få något gjort, det är snart söndagsdans!

/lindie.

Inga kommentarer: