torsdag 6 mars 2008

dance dance dance.

aaaaaaah, allt försvann ! baah, får försöka komma ihåg vad jag skrev.

Igår var jag i väcksjö (jag vet att det inte stavas så, men det borde det göra!) Universitetsbesök och det gjorde mej inte så mycket klokare. Jag vet inte vad jag ska gå, men jag vet att jag ska gå! Det blir i alla fall inget nu direkt, men jag har andra planer på gång! :)

Dagen idag började inte särskilt bra, men det blev bättre. Jag vaknade lite försent och studsade upp ur sängen fort som attan och landade i kiss. Toffievovven hade varit inne och lämnat spår efter sej. OCH mitt överkast hade ramlat ner i pölen. så dagen började med att torka och tvätta. klockan åtta satt jag ute i bilen redo att backa ut och då kommer fiskbilen och parkerar rakt framför utfarten och jag får sitta kvar och vänta snällt på att han ska köra. dessutom var det snö! jag ville inte annat än att bara gå och lägga mej igen. Men jenny stod i kylan och regnet och väntade på mej så jag tog mej i kragen och körde. Plockade upp jenny och körde i snigelfart till osby. det var en massa långsamma typer ute på vägen. men vi hann nästan i tid. vi var inte sist i alla fall. efter matten åt jag först lunch och sen styrde jag bilen mot kristianstad. Solen blänkte i asfalten och jag såg inget, men fram kom jag. Och det var varmt, jag hade alldeles för mycket kläder på mej. Jag hann inom några snabba rundor i ett par affärer innan det blev dags för ansiktisbehandling. Det gjorde ont, men ansiktsmasken och huvudmassagen efteråt gjorde att jag somnade till. lite groggy stapplade jag mej ut till bilen och sen hem. Hjälpte mamma lite med städningen och sen kom sygänget. Kvällen har spenderats på mitt rum, pendlat mellan datorn och teven och smitt planer för imorgon. det blir nog bra tralalalala. :)

Nu ska jag sova för jag är hungrig och jag vill upp och äta frukost men imorn ska jag sova länge. det där går inte ihop, men nu börjar jag bli trött så jag bara svamlar en massa.

/lindie.

Inga kommentarer: