onsdag 12 mars 2008

ramlar.

Det var ganska längesen jag skrev nu trots allt. Det är ju snart torsdag om två timmar rättare sagt! :) Det har varit en ganska lugn vecka hittills, får hoppas på att slutet på veckan blir lite livligare. och det kommer det nog att bli vill jag lova! Det ska bli skoj. Igår anlände studentmössorna, jag var helt salig och tänkte på hur jag kommer att bli när vi ska ta studenten, om jag var så himla upprymd av att bara öppna kartongen och se den. Ja, dagen närmar sej med stora steg.

Idag fick jag offra en efterlängtad sovmorgon, men det är väl så det är att ha ett företag. Ett tag blev jag lite sur där på morgonkvisten, då tvätthallen var upptagen och vi hade inte bara en bil att tvätta utan två. Men j-o fixade det, så vi fick tvätta på brandstationen, tre tvättar senare (ja vi fick tvätta om en!) Begav vi oss till torr höna, klumpig currysås och ris i matsalen. Sen ett byavarv i snöspöregn! in till skolan, räkna matte och sen hem med två bussen. Det blev inte nå tevetittande i eftermiddags. Jag hjälpte pappa med bygget! Nu är det en stor skokartong utan lock (läs: tak)

Jag har beställt min emmabodabiljett! :)

Ikväll ska jag klara av det faktum att gå och lägga mej innan det blir imorgon, och jag tror att jag kommer att lyckas. Jag ska bara trycka på off-knappen på datorn och lägga ner huvudet på kudden. Så det ska jag nog göra nu, annars orkar jag inte med the math imorn.

gnajt.
/lindie.

Inga kommentarer: