söndag 2 mars 2008

change channel.

Vilken underbar helg. I fredags kom syster hem och vi åt pizza framför let's dance. När jag för en gångs skull såg det ville jag se karl-petter göra bort sej, så dansade han bra denna gången. Nog om dte. På lördagsmorgonen bar det av mot osby och swansons alldeles för tidigt. efter att ha stått dörrvakt (!) lyssnat på ett och ett halvt föredrag och hjälpt till lite överallt, tog malini och anna tåget till malmö och jag körde bilen hem med sophij i passagerarsätet. Hann hem och göra vi mej sen bar det av till elin på förfest. Ooootroligt kul! och därefter granada som också var väldigt skoj. :) Jag stannade kvar och plockade lite flaskor och sen somnade jag på en stol och väntade på stoffe och martin. Jag har en förmåga att tappa örhängen när jag festar. Men martin hittade det. Jag fick med mej ett par grejor hem som jag inte skulle haft med mej :) och dessutom hade jag skickat ett mms till andré sen ringde han mej och undrade vem det var! haha. Idag har jag inte kunnat göra så mycket mer än att ligga i sängen, kolla på teve och greja med datorn, det blev endel bilder igår och nästan alla har kommit in på bilddagboken nu! Nu ska jag gå och duscha i wallanderpausen och sen blir det sängen igen


/lindie.

Inga kommentarer: