söndag 30 mars 2008

the splitup.

Snacka om att jag blev förvånad när jag vaknade i morse och såg att klockan var åtta. Jag blev ganska glad, jag var pigg och hade hela dagen framför mej. Men sen tappade jag en timme på grund av sommartiden. jag känner mej fortfarande lite konstig från det där igår men jag har ändå hunnit med allt idag. Det första jag gjorde imorse var att skicka iväg ett litet sms till g, att jag inte kunde jobba idag. Sen hjälpte jag pappa med en annons som han snart ska skicka iväg. Försökte få skrivaren kopplad till min dator, men lyckades inte. Efter laxmiddagen satte jag igång och storstäda. I onsdags hade jag inget att göra på kvällen så jag satte mej i soffan och tittade på rent hus. Just därför blev det storstädning idag. Och nu är det rent här kan ni tro. inte ett dammkorn. När jag äntligen blev klar med mitt rum och tidningssorterande satte jag igång med toaletten. så nu är allt rent här även jag, kom precis ut ur duschen. och nu tänkte jag se om det är något på teve, men jag tror att jag går och lägger mej istället. Jag fastnar nog vid Wallander och då blir jag inte utvilad. Jag behöver sömn nu när jag har varit sjuk i nästan två veckor.

time to sleep
li.

Inga kommentarer: