lördag 29 mars 2008

huvudet i sanden.

Jag hann knappt göra något av det jag hade räknat med att hinna idag. jag drabbades av någon sorts illamående och huvudvärk, som migrän. Svettades och frös och allt detta bara sköljde över mej. Ena stunden stod jag i köket och bakade chokladmuffins och i nästa sekund ligger jag och skakar i sängen. Jag somnade och sen blev det lite bättre, fast jag känner mej som om jag har sovit i en vecka. Allt känns så avlägset. och just därför stannade jag hemma ikväll. Ärligt talat hade jag glömt bort p's fest. och dessutom orkade jag inte. jag är glad att jag lyckades sällskapa min föräldrar ikväll. Jag har tusen saker att göra och imorn är dygnet en timme kortare. så jag får se hur det blir med g imorn. Egentligen orkar jag inte och har inte tid, men jag behöver pengar. tid är pengar... hm, jag får se hur jag gör.

li.

Inga kommentarer: