söndag 16 mars 2008

han är med mig nu.

Efter mitt lilla utbrott över telefonen känns allt bra. Jag har nog fixat allt inför redovisningen imorn. det ska bli skönt att ha det över. Men alla tusentals uppgifter i I&L kommer jag absolut inte att klara av att göra till imorn, även om de är enkla. Dessutom skulle vi läsa ut det tjocka häftet om svenskar på engelska. Åhh, jag blir trött av det här. Helgen har faktiskt varit bra trots alla måsten.

I fredags var det en ganska slö, men stressig dag. vi började med en lektion i hörsalen, på fem personer. Kändes lite ondöigt, men vi slapp ju förflytta oss vid tio. :) Och det är ju alltid positivt. Diskuterade lite och sen kom mannen och pratade med oss om Kina. Det var intressant och nu har jag ännu ett land jag vill åka till. Jag kommer att behöva jobba mycket om jag ska kunna åka överallt jag vill. det kommer nog inte att gå. Men drömma kan man ju alltid göra, det är gratis. Efter lunchen körde vi ut till naturbruk och tvättade bussar, inte något väldigt kul och händelserikt. Sen hem - snabbt - duscha - äta - fixa. och sen på bussen till osby. Åkte hem till lina en stund innan vi stack till hano18. Det var en mycket trevlig fest. Och jag kom hem med mer än när jag kom dit. :) tyvärr dog min kamera efter tio bilder. blöööö. Åkte hem med far och jag somnade i bilen. Sen tog jag mej in i huset och somnade och sov länge. efter lunch körde jag malini till stationen i osby och vilek vårfeeling jag fick, jag hade ballerinor och frös inte ett dugg. Toffie hostade som en galning så vi stannade och drack vatten innan jag körde hem. Sen bjöd väl inte gårdagen på så mycket mer än god mat och melodifestival. Jag var så grymt trött, men jag var ändå uppe länge i natt, men ändå sov jag inte så länge idag. och idag har jag minsann varit effektiv. Fixat med skolarbete, städat och skjutsat pappa. Pappa har förresten fått upp taket på friggeboden nu. Så det är bara dörr och foder som fattas nu! kul.

nu ska jag lindra min onda hals med te och äta något.
ciao

/lindie.

Inga kommentarer: