måndag 4 juni 2007

ystad.

Idag bar det av till Österlen med klassen, eller klassen och klassen, vi var fjorton stycken. Stannade och kollade på en grav och sedan fortsatte vi till Ale stenar. Vadå Skåneresan i trean? Jippi! :D Sen blev det shopping i Ystad där det inte fanns nåt. Köpte en glass! Haha. Somnade på bussen och sov nästan hela vägen, enligt mej i alla fall. Vi missade bussen hem med fem minuter, åh, vad retligt. Men nästa buss gick bara 25 minuter senare så det gjorde egentligen inget. Jag glömde min mp3 på bussen så jag fick gå efter bussen och hämta den. Klanto. Ah. Och i morse höll jag på att missa bussen. Han körde och jag fick stoppa hela bussen. innan har jag retat mej på dom som har gjort så, men nu tar jag tillbaka den dommen. Nu har jag ont i huvudet, så jag ska nog gå och lägga mej. Det blir tidigare och tidigare för varje kväll, men det är bara nu innan sommarlovet börjar!


NiteNite
/lindie.

Inga kommentarer: