fredag 1 juni 2007

No one listen to no one else.

Det blev en stressig morgon idag. liza skrev och frågade om jag ville åka med henne till skolan idag. Det ville jag och jag svarade. Men hon har sin mobil avstängd om nätterna, varför? Vaknade kvart över sju och tänkte att det var tur att jag inte skulle med bussen. Och sen skriver hon att hon kör tjugo över åtta. Vi börjar halv nio. Det blev stressigt och jag hade ungefär en kvart på mej att fixa allt. Frukosten skippade jag och allt blev bara kaos. Väl i skolan när jag lugnat mej några hekton, redovisade sist gruppen sitt arbete om Värladrnas krig, så nu ska jag aldrig nånsin ha något med den att göra. Nyhlén blev lite arg på Olof. Mija tog förresten motorcykelkörkort igår. grattisgrattis. Sen började projektarbetesredovisningen, det var trevligt att få se och få lite inspiration. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Men det problemet får vi lösa senare. När alla hade redovisat var det korvgrillning utanför skolan. Jag och frida gick sen över till gamla skolan för att hämta en jubileumskatalog, där jag var med. En bld från Brysselresan. Jag visade oss för Dolores och hon bad om min autograf! :D Och därefter tårta i ett partytält. The Recon spelade och när vi suttit en stund i gröngräset och däst med all mat i magen körde liza oss hem. Jag och mamma fikade eller jag var mest bara sällskap för jag var så mätt. satte mej vid datorn ett tag och fick världens allergichock. Ögonen svullnade igen och jag blev trött och kände mej febrig så jag gick och la mej en stund. Sen vaknade jag halv åtta av att mamma sa att det var mat. malini kom nyss hem med en väldans snygg gitarr, svart och fin. Nu ska jag gå och mysa lite i soffan och titta på teve.


Solong.
/lindie.

Inga kommentarer: