fredag 15 juni 2007

wåtts dö diil.

Brukar det inte vara tonåringarna som slutar prata med sina föräldrar och inte tvärtom. Jag är lite småirriterad. Det är tredje gpngen den här veckan. Okej, det kanske är jag som tror lite för mycket på allt som mamma och pappa säger och sen blir jag besviken för att det inte blir så.

Idag fyller Kjell år och mamma hade sagt att vi både skulle äta middag hos mormor och åka för att fira Ludde som fyller år på onsdag, men nu blev det inget av det. Snopet. Nu när man ställt in sig på att träffa släkten. Jag är nog inte så spontan som jag skulle vilja vara. Har varit hemma själv hela dagen idag nästan. det är inte dåligt. Pappa ringde och frågade om jag inte skulle gå till kyrkan. Va?! Jag? Varför då? Han svar blev Det är ju skolavslutning! Jotack, jag har ju bara haft sommarlov en vecka. En vecka, EN VECKA! Fan det här kommer att gå fort. Jag har ju inte gjort en enda vettig grej! jo, okej. jag var i malmö, om det nu var så vettigt vet jag inte men äsch! Jag förstår i alla fall vad jag menar. Alla roliga grejor ligger framför en nu öland förhoppningsvis, Borlänge spikat och klart och däri också Stockholm, det kommer att bli great! YES! Sen vet jag inte mer vad det var jag hade planerat. Hade ju hela sommaren planerad förut. Alla vanliga sommargrejor också förstås. Ösersjö, krstddagarna och göteborg. Sen ska jag till emmaboda också. Jo, det kommer bli den bästa sommaren någonsin. (btw jag kan inte skriva sommar - det blir sommmar, så om det är ett m extra får det ursäktas. det är bara för att jag skriver så snabbt! - NOT! haha)

Beställde två böcker häromdagen men köpet gick inte igenom. snacka om att jag blev snopen när de låg där i brevlådan idag. 136 spänn för två böcker som kostan 150 kr styck om man köper de i en bokhandel. Det är inte dåligt det! Nu ska jag ta vara på de sista minutrarna innan någon kommer hem och efter helgen ska jag verkligen ta itu med saker och ting, ska bara få ha de skönt några dagar till.

peaceout.

/lindie.

Inga kommentarer: