torsdag 14 juni 2007

i väntan på vadå.

Jag orkar helt enkelt inte skriva nåt om vad som händer nu. Jag är så trött på kvällarna och dessutom så brukar datorn vara upptagen såfort malini har kommit hem. Det är trots allt bara tre dagar sen jag skrev, men ändå.

I tisdags drog vi till malmö, jag och några gaals. sophij, frida, liza och elin. Det var skoj och jag hittade ganska mycket faktiskt. Det mesta till Borlänge. Åh det är inte långt kvar nu. 12 dagar, det är ingenting. Det kommer att gå så fort fram till dess nu. Börjar nästan bli lite nervöst nu. Igår bokade vi tågbiljetterna och sen blev det även lite ändringar i planerna. Vi stannar en natt till i Stockholm och det gör det hela ännu mer underbart! Gosh så skoj vi kommer ha sophij.

Dagen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mej på grund av dålig information från föräldrarna. De andra åkte till Kristianstad och jag… vad gjorde jag. Satt och väntade på att pap skulle komma hem. Det gjorde han inte. Det blir förhoppningsvis av idag. Förhoppningsvis.

Ikväll börja Veronica Mars igen, det ska bli härligt att se på teve, det känns som det var ett tag sen. Men det var det inte, för jag såg på Lost igår. Kasst, trött på seg serie. Men vad gör man när det inte finns nåt annat att se eller göra.

Niorna spelar brännboll mot lärarna idag men jag orkar inte gå upp till skolgården, förresten så bryr jag mej knappt. Det var roligt att titta när man gick på skolan, men det var nog bara för att man slapp lektionerna.

Efter Malmöbesöket blev jag lite förkyld. Näsan rinner och blir täppt om vartannat. Och halsen gör ont – men det gör inget för det är ju trots allt sommarlov! ;D

Jag kan nog inte ha sängen där jag har den för tre nätter i rad har jag vaknat ett tiotal gånger av att jag har bankat huvet i väggen och ingen liten smäll heller. Ajaj och dessutom hänger det en massa tavlor på andra sidan väggen, fast de har inte ramlat ner som tur är.

Nu är det snart fika, kaffedags. Jag fryser lite grann så det ska bli gott.


/lindie.

1 kommentar:

Anonym sa...

ne 12 dagar är ju ingenting. Men åh vad jag längtar!!!!