måndag 11 juni 2007

quite a feeling.

Det har gått ett tag, egentligen bara en helg, men det känns som en vecka. I fredags var vi på student hos Stoffe det var en kul fest med en god lastbilstårta! Mums. Åh, nu blev jag sugen igen. Kom hem halv ett och somnade ungefär direkt. Sen var det bara att vakna för att sen åka till osby och kolla på studenten där. Det var så otroligt varmt. Blommorna vi hade med oss svettades så att plasten runt dom blev helt igenimmad. äckligt. Jag var svettig som ett troll. Åkte för att gratulera Johanna och sen vidare.

Fått en rejäl allergichock nästan varje dag nu. Det är jobbigt. Fick en även i lördags. annars hade jag tänkt att jag skulle åkt till osby och gå på borgen. Men så blev det inte nu. ögonen var svullna och jag hade svårt att andas. Jag åkte med mamma till osby för att hämta malini hos samuel. men det var knappt jag orkade det.

Igår hände inte så mycket. När det är så varmt går det knappt att göra något. Läste ut min bok igår. Varför kunde inte den tagit lika lång tid att läsa som Världarnas krig gjorde. Åh! Små citroner gula, hette den. Värd att läsa. Nu har jag inget att läsa och då blir jag rastlös och dissar det fina vädret för att sitta vid datorn.

Mormor var här innan. Jag fick en avslutningspeng, det behövs verkligen! :D

/lindie.

Inga kommentarer: