måndag 25 juni 2007

midsommar.

Midsommar eller missommar kanske, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mej. Egentligen skulle vi ha åkt till öland men det blev inget av det. Vi drog till Hällevik istället, ett tag! Regnet och umgänget gjorde att vi snabbt ångrade oss. Vi körde hem igen efter att ha satt up ett och ett havlt tält och blivit dyngsura. Väl hemma åt jag therese, jenny och frida räkostmackor för de andra hade stannat i norje ett tag och hade maten med sej. Vi trodde att de skulle komma direkt så vi satte igång grillen, som sabbt slocknade igen. :( När de kom med maten var vi mätta. Sen blev det film och promenad innan vi somnade på golvet hemma hos jenny. Med sovsäck och liggunderlag och hela baletten utom tält då. Frukost! Och sen en film till. Sen åkte vi hem. Sysslolös, men jag fick packa upp alla blöta kläder. tvätta tvätta. sen kom allergin tillbaka. Jag är så trött på det här. Jag stannade hemma på kvällen, vet inte vad de andra gjorde.

Har försökt packa lite idag, men jag kommer bara av mej hela tiden. malini ska hjälpa mej, bara hon kommer hem snart! Imorn klockan elva bär det av hemifrån. Det ska bli kul. Men jag börjar nästan gripas av panik, panik för att jag inte har packat! Ses om en vecka igen, då lovar jag ett långt inlägg om Peace&Love, Borlänge och Stockholm.

/lindie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

shiit! IMORGON åker vi!

Anonym sa...

hoppas att ni får roligt där uppe =)