fredag 8 juni 2007

summer.

Jaha, då var det sommarlov igen. Det känns skönt, fast ändå lite tråkigt. Nu dom sista veckorna har det inte varit så mycket i skolan. Man har mest bara varit där. Och det är ju kul. Det är så varmt och härligt nu. Underbart.

Igår var det sista provet i tvåan, i ekonomi. Det gick dåligt, tyvärr. Men det får kvitta. Vi åt burgare och glass i matsalen och sen körde frida, jenny och jag och hämtade johan och sen hamnade vi vid torggrillen och åt glass, med jeanette, micki och Josefin innan fotbollen började. Treorna mot lärarna. Vi blev dyngsura eftersom treorna hällde vatten på oss. Precis när vi hade torkat och beslutat oss för att gå Kom kim springande med en hink och sa att vi skulle stanna och så hällde han nästan allt över mej. Det var kallt. Vi åkte hem och sen drog jag till stan med mamma. hittade en klänning som jag hade idag. finfin.

Idag var det avslutning i kyrkan efter att ha försovit mej och haft en halvtimme på mej innan bussen gick. Men det gick bra. Efter kyrkan hade vi en timme att smälla av. Jag och sophij gick till Klädkammaren och fortsatte sedan till Ica för att köpa nåt att drick, det är ju så varmt. Sen gick vi occh slog oss ner på bryggan vid osbysjön. Härligt. en liten hund tittade förbi. Nyfiken och söt! Hem och äta marängtårta efter en svettig busstur. Somnade ute i solen så jag känner mej nästan lite yr. Ska gå och duscha nu och sen ska jag in till grannen på student.


Solong
/lindie.

Inga kommentarer: