tisdag 5 juni 2007

streetlights.

aah, sovmorgon. Det måste vara det bästa. Dessvärre hade de andra i familjen glömt bort det och kom in och väckte mej. :/ Men det får väl vara okej det med. Det hade ju varit bra om jag hade försovit mej. Ja, idag ska jag inte göra någonting. Jag är ju ledig idag. Skönt. Men det känns ganska meningslöst. Ledig idag, ledig imorgon, prov på torsdag och sommarlov på fredag! Tjoho. Det känns ändå ganska skönt. Det här blev ett ganska virrigt inlägg, men jag har nog inte vaknat än. och sen har jag inget att skriva om, jag har nästan precis kommit upp från sängen så det har inte hunnit hända så mycket. Jag förvånas av hur inlägget kunde bli så långt trots att jag inte hade något att skriva om. Komiskt och tråkigt. Nu ska jag sluta att tramsa. Det får bli ett bättre inlägg i eftermiddag.


I'm sorry
/linide.

Inga kommentarer: