lördag 2 juni 2007

run to the hills.

Isch, jag mår inte så bra idag: Kände mej febrig igårkväll och imorse när jag vaknade av ett meddelande från liza var det nästan ännu värre. Ögonen är helt igensvullnade och jag kan knappt andas. Men jag överlever. Jag har ändå varit ute lite idag och sopat altanen. Vi packade även upp de nya stolarna som vi köpte för allt för lång tid sedan. Lagade lite god matoch nu har vi ätit upp den. Gottit. Några drar till balders snart, men jag ville inte absolut inte till Balders. Jag har sagt fdet förut, Jag ska aldrig mer dit. För det första för att jag inte kommer kunna nån gång i höst eftersom granada och balders alltid ligger på samma dag, jag ska ju börja jobba där igen. Och för det andra så har jag nog aldrig haft riktigt kul där. Den enda gången jag har haft riktigt kul var när vi var utanför och det säger ju en hel del! jag tror att jag ska gå och lägga mej tidigt ikväll, det är nog det bästa att göra när man knappt kan se nåt :/

bye.
/lindie.

Inga kommentarer: