fredag 27 juni 2008

shoreline.

Vilken dag! Den började bra och jag kom iväg för tidigt! Skulle in till stan och fixa med en del. Typ linser och så. Men när jag kom var det inte något som var öppet, det rörde sej bara om tio minuter visserligen men det var drygt. Sen började allt dåligt att hända. Mitt bankkort blev avmagnetiserat. Jag kunde inte betala, så jag gick till banken för att fråga vad jag skulle göra och gjorde ett uttag där och beställde ett nytt kort. Sen gick jag för att hämta linserna, som inte fanns där. De hade tydligen försvunnit så de skulle efterlysa dom, som plåster på såren fick jag sju par gratis. Men jag var ändå inte glad så jag gick och köpte ett par skor för att muntra upp mej, sen körde jag och köpte mat till ikväll. Sen kom världens regnfall, det var helt vitt så jag fick stanna, jag kunde inte köra eftersom jag inte såg ett piss i pissregnet. höhö. Hem kom jag i alla fall och försökte starta min kamera som gick lite sönder häromdagen, men det gick inte. Jag fick inte igång den hur många gånger jag än försökte så jag körde till osby och a-butiken för att lämna in den. och när jag står där i affären med kameran i ena handen och kvittot i andra tänker jag att jag kan kolla en gång till bara för att. och då funkar den såklart.
"Kan jag hjälpa dej med nåt?" "
"Eeh, nej! Inte nu längre!"
Han måste ju ha tyckt att jag var lite konstig! (: sen körde jag hem igen och bytte en dubbel studentpresent! Annars är det väl inte så mycket mer som har gått snett idag, men jag tycker att det är alldeles tillräckligt!
Nu ska jag bara vänta på att en taxikund ringer så att jag kan köra.

Imorn kommer att bli grreeeejt!
li.

Inga kommentarer: