söndag 22 juni 2008

oh you´re so silent jens.

Om jag kunde önska mig en sak i hela världen just idag, så skulle det nog vara att bli av med den här förbannade allergin. Jag är så trött på det. Nässpray hit, tabletter dit och ögondroppar åt ett annat håll. Idag var det planerat att jag skulle hänga med the rest till d's stuga, men ögonen och resten av allt annat allergidrabbat sa nej. Inte så kul att komma och se ut som en svullen potatis heller för den delen. Istället har jag suttit hemma hela lördagskvällen och sovit. Jag somnade vid nio och vaknade för ett tag sen. Men det ska väl vara så ibland också.

Gårdagen blev i alla fall lyckad, efter många turer hit och dit. Trots viss allergi igår också. Dagen började med midsommarlunch hos Collins där även Ludde fyllde 12 år. Vi åt sill&potatis och jordgubbar sen körde jag hemåt packa om alla grejor på grund av ändrade planer. Åka bil, sitta ner i två minuter åka buss, vänta på buss, åka buss. Fest i åhus. Det blev bra! stran & brygga. ringa 25 samtal som visar sej vara 17. Inget svar. Buss tillbaka. Spya. Vänta på buss. ännu mer kräk, fast aldrig från mej. (: Broby. D in i garderoben, nej! Sova. Vakna av samtal 6.22. DÖÖÖD. sova. vakna. hem. Allergi. sms. somna. bild. och nu ska jag sova.
Lykke Li på bild! (: Shit vad kul det är att skriva sådär enstavigt! Kanske inte lika kul att läsa det men i så fall, LÄS INTE DET! (: Hiih.
Gonatt.
li.

Inga kommentarer: