måndag 16 juni 2008

onemanshow.

Nu måste ju vara den absolut bästa tiden att vara ledig på. Idag börjar typ alla sina sommarjobb. Stackars dom, haha. Själv tog jag en sovmorgon, kanske inte så lång. Men principen att kunna sova hur länge man vill, det är härligt. När jag vaknade var jag hemma själv. Men jag har tagit tag i allt det där jag har gått och tänkt på sedan i julas, men inte riktigt haft tid. Nu finns det inget att göra och då kan man ju passa på. Jag har inte rört datorn på en och en halv dag och jag har fått så mycket gjort här hemma. Mitt rum är städat. Jag har tagit bort allt som har med skolan att göra. Igår eldade jag upp alla matte c papperna. Rebelliskt, eller hur? Men det är en sån jävla frihet. Ursäkta mitt ordval men det finns inget annat ord som beskriver känslan bättre. När jag satt där på nationella provet och tyckte att det gick uruselt så planerade jag mitt kommande år på komvux. Snacka om att jag blev glad, när jag slapp det ! (: Nejmen, vad gör jag? Det har gått en vecka av sommarlovet och jag sitter här och tänker på skolan. Jag tror att jag får göra nåt annat nu, så att jag börjar tänka på nåt annat än skolan. Snart blir det mat!





li.






det börjar närma sej...

Inga kommentarer: