måndag 2 juni 2008

jag går runt i nån jävla dagdröm.

Det är inte klokt! De senaste dagarna har varit precis så som jag vill ha det. Med vissa undantag. Siesta var oerhört bra för att vara siesta. såg inte så många spelningar men det är ju själva känslan som räknas. Känslan och människorna. och dessa människor, vilka härliga människor. Jag vill tillbaka, eller rättare sagt jag vill till emmaboda nu.

Sista veckan nu innan studenten och det känns allt annat än dåligt! Ikväll bär det av till Båstad och Madison! Det ska bli kul jag är snart laddad! men bara snart. kom hem från studentfest i dannes fina stuga efter ett möte med en älg klockan ett eller nåt sånt sen satt jag uppe till halv tre och la in bilder från helgen på bdb. slocknade samtidigt som datorn och vaknade klockan fem. KLOCKAN FEM? VARFÖR? Jag är trött. Jag var så hungrig att jag gick upp och åt frukost och blev såklart jättepigg. La in resten av bilderna och somnade med datorn på magen. sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag. Chillar ute på altanen med fåglarna och toffie! och solen, shit pomfritt vad varmt det är. Så allt jag skriver nu är nåt slags solstingsvammel.

Nu ska jag gå ut i solen igen och kanske ta med nåt ut och äta. det är ju trots allt sju timmar sen jag åt.

li.

Inga kommentarer: