söndag 22 juni 2008

parkbänken är aldrig långt borta.

Idag känns det mycket bättre, fri från linserna, men det är synd att det inte var igår. :( Idag har varit en ganska sysslolös dag, men på nåt konstigt sätt har jag ändå hunnit med en hel del! Jag körde till älmhult för att hämta syster som hade varit i emmaboda på midsommarfestivalen. När hon och elias hoppade in i bilen blev jag nästan full av att andas in spritångorna från dom. haha, nej riktigt så illa var det inte, men det luktade sådär festivaligt. (: När vi kom hem hade mamma fixat en jordgubbs- och nektarinpaj som var väldigt god. Och en stund senare började jag laga mat. mat med vin, på en söndag!? sen gick jag in och grattade grannen i efterskott. och fick ännu mera att planera in. Jag kommer snart att explodera. Sen var det en viss liten upptagen man som gjorde att jag fick ändra på de planer jag redan har planerat! men det får lösa sej senare. Nu ska jag nog snart sova så att det inte blir som igår/idag. mamma och pappa snarkade som två grisar och jag somnade inte förrän framåt två så idag sov jag till 12. Och det är länge för att vara linda.
Det där, det är Jens!


li.

Inga kommentarer: