torsdag 26 juni 2008

I'll take the rain.

Regnet öser ner just i detta ögonblick. Jag sitter ute på altanen under taket och hör knappt vad jag själv tänker. Ösregn. Jag hann måla klart båda dörrarna innan regnet kom, men nu är det dyngsura. jaja, de ska väl tåla lite vatten. igår sysselsatte jag mej med matlagning, disk, tvätt och en massa annat tråkigt. men allt det tråkiga gjorde mej trött och trots att min nya väckarklocka tickar som en hel elefanthjord så somnade jag bums och sov hela natten. Tyvärr försov jag mej en stund och dagens planer flyttades fram till morgondagen, precis som jag har gjort hela veckan. Varför skulle det bli någon skillnad imorn? jo, för imorgon är det sista dagen innan helgen, och då behöver jag mina linser. så det är så. jag börjar för övrigt bli hungrig igen, jag åt ju nyss lunch för tre timmar sedan. Nu blir det kaffe och kaka eftersom jag fryser som en gris. wellwell time to hänga tvätt - inomhus!

li.

Inga kommentarer: