fredag 20 juni 2008

I found a happy face in the mirror today.

Jag må ha gjort det mest korkade i hela mitt liv just nu. I trötthetens ögonblick med datorn i knät satt jag och pillade in fel ände av kamera-usb-sladden i usb-uttaget. Jag hinner se att jag har andra änden i på andra sidan av dator och drar snabbt ut den men datorn har redan dött. Kortslutning. Det går inte att få igång den igen. Panik. Jag har tillverkat ett födelsedagskort till ludde eftersom vi inte hittade nåt fint. Det finns kvar på datorn som inte går att starta. SHIT! Vad ska jag göra? m&p kommer att mörda mej. Så jag tar ut alla sladdar, usb & elsladd och tar ur batteriet. sen går jag för att borsta tänderna. Sätter mej på sängen med datorn i knät, sätter i batteriet och elsladden och trycker på knappen. OCH DEN GÅR IGÅNG! Mitt hjärta lättar. Ojoj, vad nervös jag var. Jag började nästan svettas lite. (: Nu kan jag i alla fall sova någorlunda lugnt. Jag vet fortfarande inte hur min midsommarafton kommer att se ut. Men den börjar i älmhult hos kusinerna, ludvig böftday och min namnsdag (: sen är det ju midsommar också. Sen blir det kanske osby eller kanske nåt annat, det beror på vad som händer med tiden imorn.


wellwell time to sleep.

li.

Inga kommentarer: