måndag 23 juni 2008

I'm leaving you because I don't love you.

Klockan är inte så mycket men jag har bestämt mej för att gå och lägga mej tidigt idag. Jag tänker inte sova bort en enda dag till den här veckan! eller jo kanske. haha. Idag väckte malini mej, jag blev inte glad eftersom jag inte somnade förrän två inatt heller. Jag blev lite sur på henne och hon blev lite sur på mej. sen stack hon, jag gjorde ingenting fram tills jag tog hunden och körde till osby mötte upp mamma och stack och fixade bilderna på Lovéns. Jag som trodde att de var urusla, de var jättebra. På champagnefrukosten tog han typ 2-3 bilder på alla utom mej, jag hade sju bilder eftersom han sa att jag blundade men det gjorde jag inte på en enda. det blev några bilder och sen körde vi hem. Martina kom förbi med uf-pengarna och det känns ju bra nu när man inte har nån inkomst! (:

nej nu ska jag sova!
li.

Inga kommentarer: