torsdag 24 april 2008

zigenarliv dreamin.

Mjo, även denna dagen har varit helt okej. Det är visserligen torsdag och då är det matte c som gäller så på vissa fronter kunde det ha varit bättre. Men det gick ganska bra idag. På eftermiddagen var det engelska som gällde. Jag & jenny var övertrötta och jobbigare än vanligt, båda två och orkade inte göra någonting. Efter skolan körde jag oss hem och sen körde jag & sofie på småvägar runt lönsboda till halv fem, sen var jag hungrig och stack hem ! (: Ikväll har jag varit riktigt flitig och jobbat med projektarbetet. Jag har hunnit kolla igenom alla bilder och kom fram till att jag bara har tre stycken kvar att fixa av 36, det är inte dåligt det. Sen ska vi försöka ta tag i musikgrejen på riktigt också. Men slutet närmar sej, så snart är det bråttom. Nu ska jag sova eftersom jag inte är ledig imorn.
li.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet att jag är ledig va?