fredag 25 april 2008

kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

Visst, mitt rum i all ära. Men vad är bättre än att sitta vid dator UTOMHUS? Tack gode gud för trådlöst! Sitter i solen på altanen, jag småfryser i mina shorts, men vad gör det, det är sol och helg (: Dagen blev ganska onödig. Inget på morgonen och efter lunch var det dags för min näst sista busstvätt, men det var inte nödvändigt vi fick bara EN buss som var full med hundhår och sylt. Det enda positiva var att det gick snabbt. och så ar det ju trevligt sällskap naturligtvis. Jag ringde till pappa för att höra var han och hunden var och fick höra att de var utanför osby så jag körde och hämtade toffie mitt ute i ingenstans, pappa skulle köra och hämta ett lass morötter (!) Toffie flåsade som en hel armé så vi stannade vid spegeldammen och pausade innan vi återigen satte oss i den svarta, snabba bastun och körde hem. Nu har jag efftektiva solningen här ute. Har gått igenom posten samtidigt som jag solat, sopat altanen samtidigt som jag solat, och nu bloggar jag samtidigt som jag solar :) I posten var det förresten en glädjande nyhet... Så nu ska vi kanske äntligen skiljas åt.

li.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu blev jag nyfiken lindie. vad låg i posten !? :D