måndag 7 april 2008

still don't know what it's like.

Några dagar har gått sedan jag skrev sist. Mina aggressioner försvann ganska snabbt och övertogs av tristessen på högskoleprovet. Aldrig mer igen. Det säger jag bara, helt bortslösad tid och blablabla kul att höra? nej.

Helgen susade förbi och var en dag kortare tack vare högskoleprovet. hur som helst var söndagen en bra dag. Igår var det ju, shit det känns som evigheter sen. Jag och mamma satt i princip hela dagen och letade plakatbild till studenten. Och jag fick en känsla avv att vilja vara liten igen, utan alla bekymmer och allt annat skit. Fast ändå inte.

Idag fick jag en liten sovmorgon och sedan tog jag halvniobussen till osby. mötte uppe jenny och åkte tåget till malmö. Efter lite beslutsångest kom vi i alla fall upp på reklambyrån och fixade och trixade lite innan det blev dags för lunch. Vi hann inte med så mycket iidag. Eller hann är nog fel ord. haha. Nu är det bara tre dagar kvar. Imorn har jag lots of ärenden. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Men en bra början kanske är att sova.

li.

Inga kommentarer: