onsdag 23 april 2008

jag är kär i en ängel.

Alltså, vilken härlig dag! sommar så att det bara skriker om det. (: Dagen började tidigt som sagt, jag hämtade pappa i tosthult och därefter blev det tevemaraton, så nu har jag inget gammalt groll som ligger och väntar på mej. Efter lunch tog jag & frida bussen till osby och mötte upp jonas, benji, tobbe, alex och fredrik eller henrik eller vad det nu är han heter. :) bilderna blev alldeles perfekta, väldigt kul att de hade ansträngt sej så. när vi var färdiga med fotandet hämtade jenny och therese upp oss och tog med oss på ett roligt äventyr. Mycket trevligt. det blev lite mer teve när jag kom hem och sen blev jag rastlös och tog bilen och körde några varv i byn. körde lite hit och lite dit och sen rätt som det var var jag i söndraryd (?) fråga mej inte varför, det var håkan, toffie och jag i bilen och det kan inte bli mycket bättre! Ikväll ska jag ta tg i mitt liv, tro det eller ej!

li.

Inga kommentarer: