onsdag 2 april 2008

the most radical thing to do.

Jag ska faktiskt gå och lägga mej nu. Det finns inget att titta på på teven och mitt rum är städat. Jag har gjort alla saker som jag har skjutit på i evigheter utom att måla friggeboden, men det känns som om det är lite sent att gå ut och måla nu. Jag ska titta lite på matten innan jag somnar. Såhär tidigt har jag nog inte varit i säng sen jag var tio. Men imorgon ska jag för en gång skull vara utvilad. Det väntar ju ett matteprov imorn. Jag har lagt ner ett extra paket blyertsstift, eftersom mina pennor har en förmåga att sluka upp dom och laddade batterier i miniräknaren. Nu är det bara mattekunskapen som saknas och det är ju liksom det viktigaste.

Nog om matten för nu. Jag kan än en gång konstatera att jag är oerhört irriterad på de här meddelandena. Jag har slutat läsa dom nu. Jag har gått tillbaka till min gamla mobil och vill helst inte använda den; typ radera meddelanden och så. Det leder till en full inkorg och en seg mobil. Såfort jag får ett sms kommer den där jävla rutan upp. Sms-minne nästan fullt. blablabla. Ja, nu har jag fått det sagt. Nu ska jag sova (efter matten)

li.

Inga kommentarer: