måndag 25 februari 2008

window blues.

Måndag igen. Tillbaka till vardagen och skolan. Jag försov mej idag. precis som jag trodde. Inte så länge och jag vaknade förvisso inte så sent. Pappa erbjöd sej att köra mej för han skulle ändå till osby, men sen kom han på att han inte skulle det förrän senare och då hade bussen redan avgått från byn. så jag satte mej i bilen något sent. men jag hann minsann till osby i tid :) Väl framme var det bara martina och jenny där från hela klassen. Det var bara vi ekonomer som hade lektion och hälften var inte där. Vi letade efter saker att göra i london hela förrmiddan och efter lunchen började vi en ny kurs. Information och layout A, typ den enklaste kursen under hela gymnasiet. och det är inte ens kul att redan kunna allt. :/ Vid tretiden körde jag oss hem, jenny, sg och jag! Resten av eftermiddagen och kvällen har jag ägnat åt den j**la svenskan. Ja, rent ut sagt. Internet har krånglat här en del tidigare, men efter helgens storm har det bara blivit värre. och idag skulle mamma fixa det. och då kunde jag inte använda någon av datorerna. och när det äntligen var fixat ( eller inte !) skrev jag in allt med ett par avbrytningar då datorn dog. Teckensnitten knasade loss men tillslut hittade jag ett som inte var så skumt med samma storlek i hela texten. haha. Men då kom jag till momentet när jag skulle skriva ut. då skulle arbetet in i andra datorn för att kunna skrivas ut och då blev det såklart knaskalas där också. Nu blev texten mindre och det ser ut att vara mindre text men det skiter jag i. dte får bli som det blir. Dessutom kunde jag inte sätta igång direkt så pappa har köpt ny släp och jag skulle hjälpa honom att ta bort 16 bultar så att han kunde ta av den där översta grejen, jag vet inte vad det heter. men i alla fall. imorn slutar jag i alla fall halv tolv och det känns bra efter den här eftermiddagen. Nu ska jag sova.

/lindie.

Inga kommentarer: