tisdag 12 februari 2008

partytrix.

Min morsa var i London och allt jag fick var den här sketna t-shirten
Jag är inte döv, jag bara skiter i er
Jag har sju intressen, sex och golf
Öl byggde den här vackra kropp
Jag blir inte äldre, bara bättre
Rökare är också människor men inte lika länge
Hade jag haft flera armar hade jag druckit mera öl
Jag vaknade i morse, så var den dagen förstörd
Jag är inte perfekt men vissa delar är utsökta
Absolut svensk, spriten dödar långsamt men vem fan har bråttom
Kafferast dagligen nio till sjutton
Jag är fet, du är ful, jag kan banta
Jag är oskuld, men den här tröjan är gammal
Världens bästa mamma
Riktiga män väger över 90 kilo
när jag behöver en åsikt ska jag tala om det för dej
När arbetsdagen är slut, så väck mej
Det är inte lätt att var ödmjuk när man alltid har rätt
Man måste inte vara knäpp för att jobba här, men det underlättar
En lydig man är en lycklig man
Njut av livet, det blir ingen repris
Sexinstruktör, första lektionen gratis
Förbannade måsar, idag är jag farlig



Förlåt, men jag kunde inte låta bli, jag har haft den här låten i huvudet i två dagar nu, det här kanske hjälper!
/lindie.

Inga kommentarer: