söndag 3 februari 2008

don't try to fool me.

Det är söndagen den tredje februari klockan är fem över fem och jag har fortfarande inte gjort ett dugg idag. Bara meningslösa saker som att räkna hur många skoldagar det är kvar tills det är student. Hör och häpna : 51 skoldagar kvar, det är ju ingenting ! Man borde ta vara på tiden och ha så kul som möjligt, men istället har jag ägnat hela helgen i sängen. Nu bestämmer jag att jag inte ska bli sjuk förrän låååångt efter studenten, efter sommaren. jag hoppas av hela mitt hjärta att min student inte blir som malins. med halsböld och feber, livets roligaste dag - inte.

Jag tycker att jag skriver här varje dag, men så är det ju inte alls längre. ibland inbillar jag mej! :) I torsdags var det mest väntan. Vi hade matte på förmiddagen och det gick väl som vanligt. sen var det bara att vänta till klockan två då torbjörn skulle komma tillbaka, men han kom inte förrän kvart över och vi kom igång med redovisningarna så sent att jag inte hann. det blir på tisdag istället. vi missade nästan bussen. på kvällen skulle jag ha läst engelskan men jag kollade balklänning på nätet istället, skulle vara förberedd för kommande dag. på fredagen var det som vanligt inte lång dag, slutade efter en timme, sen kom mamma och hämtade mej för att köra vidare till kristianstad. balklänjning here I come och så var det problemet ur världen, eller inte riktigt än, men mycket snart. jag började känna mej konstig och varm redan i stan, men trodden bara att jag inbillade mej. jag mådde sämre och sämre, så jag fick skippa s fest, synd. granada blev också inställt för min del och jag gick och la mej så tidigt att jag inte vill nämna det. :/ kul sätt att spendera sin lördagkväll.

Åter till dagen. klockan var ställd på 5:21, men de blev inget istället gick jag upp och stängde av alarmet och återgick till sömnen. aaah! :) härligt. Sedan vaknade jag av att mamma sa att det var lykke li på teven och frukosten var framdukad. Kan en söndag börja bättre? Dagen har inte fortsatt sådär bra, tyvärr. Tankarna kom tillbaka till mitt huvud och jag blev depp igen. sedan har det bara gått utför resten av dagen. våfflorna för en stund sen höjde betyget på dagen och gjorde mej lite gladare.

/lindie.

Inga kommentarer: