måndag 18 februari 2008

för vasastan är som chinatown.

Nåja, det kanske är dags att skriva något här igen. I helgen har jag inte varit på internet någonting så idag hade jag en del att göra. Uppdateringar på bloggar och bilddagboken. men sånt är ju bara kul. Helgen bjöd inte på så mycket nöje, fast jag har gjort det ganska kul för mej själv ändå, genom att stänga in mej på mitt rum och möblera om. Mamma och pappa har helt plötsligt blivit väldigt och då menar jag verkligen det, väldigt konstiga. De klagar på att jag inte gör något vettigt. Vad vet dom om det? De påpekar att jag sover för länge. Hallå? Vad kommer nästan alla att göra idag? Sova bort hela dagen? Just det, men jag fick gå upp klockan åtta för att inte göra något. Men jag hann inte mer än hälsa på dom förrän jag retat mej fördärvad på dom. SÅ jag gick och la mej igen och väntade tills de hade åkt.

Jag fick en tid hos ögonläkaren idag. En torsdag, jippie, tänkte jag, då missar jag matten, men sen märkte jag att det var på påsklovet! Dessutom fick jag ännu en universitetskatalog och den där klumoen i magen bara växer och växer. Vad ska jag göra med mitt liv?

Med de där stora frågorna tror jag att jag avslutar dagens inlägg, om jag har något tänkvärt att skriva kanske det kommer ett inlägg till idag (det vill säga, om mina kära föräldrar har några knäppa saker att dela med sej om!)

lindie.

Inga kommentarer: