måndag 11 februari 2008

let it fall.

Provet gick nog okej ändå. Lite retligt ändå att jag gjorde rätt, men tyckte att det såg konstigt ut, så jag suddade det. AAAAAAAAhhh! Torbjörn sa att vi bytte lektion och vi blev lediga på eftermiddagen. Han sa åt oss att fixa med projektarbetena eller om vi hade något annat att göra. De andra stannade och jag åkte hem. Jag hade ärligt talat inte tänkt göra något på projektarbetet, men det slutade med att jag var ute och fotade i två timmar. Jag tog bilen och körde ut till sjön. När jag var på väg hem såg jag ett ställe till som var fint så jag körde för att vända och mötte två vänner som fixade min oktoberbild - två älgar. Snacka om att jag blev stressad eller något sånt. hjärtat slog som fan i alla fall. Bilderna blev inte jättesnygga men det är en älg och de är inte suddiga även fast jag tog dem från bilen. Nu är dett gg och livet leker.

/lindie.

Inga kommentarer: