fredag 1 oktober 2010

tonight's the night.

Åhåhåh, vilken perfekt dag jag hade igår. Chillade runt på morgonen, tog hand om hunden och mig själv. Sen tog jag bilen till Växjö mötte upp mikaela, kathy och marielle och lunchade. Sen satte jag mig i bilen för att leta upp kusin Ludvigs skola. Det gick bra. Jag säger inte mer än så. haha. Luddes skola var det finaste jag sett. det var inte riktigt klart men oj. Jag vill nästan börja på högstadiet igen. Jag tog med mig kusinen och vi körde till mediamarkt, citygross och intersport innan vi styrde bilen mot Älmhult. Fast hela vägen kom vi inte. Vi fastnade vid Ekudden. Åt god mat, tittade på film och gick rundttur bland spökena. huuuuh, det var trevligt. :) sen körde jag hem ludde och sen mej och somnade med radion på. Nu måste jag skynda mej. Tjooo.

Inga kommentarer: