onsdag 13 oktober 2010

blandat av emmas bilder.


BBQ i Darwin
Banan i Coffs Harbour
Av någon anledning fick jag för mig att utbrista WOW när vi körde förbi den här stora parkeringen. Emma och Ryan tvingade ut mig och tog en bild på mig på den stoooora parkeringen.
House... car.

vi hamnade i fängelse.





Jag diggade traktorn.

Hanna.

lille söte erik med tomater.

Kallt och underbart!

Sjösjuk!


Varmt? Nej inte ett dugg!

WE DID IT!

Jag vill inte!!!

Hopp.

Minuter, sekunder innan mitt bungy jump. Sjukt nervös.

Beach!

Mussel Pot.

Underbara musslor på Mussel Pot i Havellock. Efter denna grytan beställde vi in en till. Sen lyssnade vi på Elvis.

Vin och hand. Vi hade inget att äta. Man tager vad man haver!


NEW ZEALAND!!!

lindie.

Meg.

jul i stugan. Emma Linda och Meg i bakgrunden.

Emma, Brad & Linda.

linda & julia på bio, Darwin.

mindil beach

mindil beach

casuarina beach

KÖTT! Roadkill. You kill it we grill it!

frangipani

påfågel

NT!!!!!

V(B)ästkustfamiljen.

EmDee GRYM!!!

STRONGBOW!

Blondiner!

Öl på the Cav, Darwin med Västkustfamiljen.

Romprovning.

Cathy Emma & Linda och Zoltan uppe i hörnet. Cathedral Gorge.

Emma Gorge

Vi fick lägga våra grejor i frigolitlådor och vada över floden. :)

sunny.

Jag och mousserande rödvin. MUMS!

Hela västkustfamiljen.

Jag & Glenn på middag i Broome.

lindie.

Karijini NP.

Camp i Karijini NP.

Redo för snorkling i Coral Bay,

Linda, Exmouth.

Linda & Emma, Pinnacles, Nambung NP

Jag skeptisk till alla småkryp.Utanför Perth i Nambung NP

Vi dricker ur papperspåse på rummet.


Emma trycker in sig i ett skåp, Perth

soligt i Perth, Linda & Emma

sista frukost i sydney innan vi lämnade för Perth.

Jag på hostelet efter stinkhostelet.

Inga kommentarer: