fredag 8 oktober 2010

dom där jag kommer ifrån

Nu har jag sådan där sjuk träningsvärk igen. Aj. Igår gick jag 45minuter med Easytone skorna och idag nästan två timmar. Något lite konstigt är att jag har träningsvärk i armarna. ?! Hmmm....

Rocky är så himla bestämd när vi är ute och går. Har vi en gång gått en väg så kan man aldrig inte gå en annan. Han drar som en galning. Men idag gick vi den vanliga rundan fast baklänges. och det gick faktiskt bra.

Idag har varit en sjukt stressig dag so far. Jag har skrivit ett Statement of relationship brev till min kära Emma och Ryan. så nu är det väl snart klart om och när han kommer. Jag har skjutsat pappa och nu måste jag sätta igång och städa så att det är klart innan det blir helg.

Det är konstigt att man kan ha så fullspäckat schema när man är arbetslös, eller arbetssökande som det så fint heter.

tjo.
li.

Inga kommentarer: