onsdag 13 oktober 2010

nöden kräver handling

Igår kändes det mycket bättre efter jag skrivit av mig. Kollade lite jobbannonser och hittade faktiskt en del. Visade mamma och hon dödade glädjen. :( Blev ledsen och gick och la mig. Har sovit oroligt i natt och drömt om Toffie och Rocky. De gillade inte varandra.

Vaknade tidigt idag. Skönt att kunna ligga kvar under det varma täcket. Sedan vaknade jag alldeles försent. Åt frukost och tränade och det är väl allt vettigt jag har hunnit med idag.

Malini ringde och sa att hon kanske ska jobba på julafton, det betyder att det bara blir jag och de gamla. Kul. Jag kunde ju lika gärna varit på andra sidan jorden. Buu. Kanske ska åka iväg någonstans ändå...Fast jag har ju inga pengar!

Det har varit en riktig pissdag. Jag vill gå och lägga mig nu och stiga upp imorgon. Utvilad och positiv! Hoppas att det blir så med imorgon. Jag är så nervös.

li.

Inga kommentarer: