onsdag 20 oktober 2010

the lamb

Lalalala. Jag är så glad! Iförrgår blev jag uppringd av Manpower att åka till Strömsnäsbruk och gå på intervju för ett kundtjänstjobb på Tele2, Transcom. Igår åkte jag dit. Intervjun gick grymt bra! Så himla skönt. Körde till Växjö efter och gick i lite affärer innan jag körde till Luddes skola och hämtade honom.

Idag gick jag upp tidigt och körde till Strömsnäsbruk igen. Idag för att vara med på Kandidatdagen. Vi fick en genomgång om företaget och sen fick vi sitta och medlyssna. Oerhört intressant. Efter lunch var det dags för tester. Skrämmande. Jag tyckte inte att det gick så bra med på de två sista delarna fick jag 8/9 respektive 7/9 så det gick super. Efter en lång dag  som egentligen inte var så lång så körde jag hem. Jag hinner inte så mycket mer än att komma hem innan telefonen ringer och jag får besked att jag fått jobbet! Så ofantligt skönt. :) Så imorgon bär det av i ottan för utbildning på jobbet! Ja jag ska börja redan imorgon. Sa jag att jag är glad?

ps. ett litet plus var att sam hade en skitdag! Ojdå skrev jag det där?...... haha. ds.

li.

Inga kommentarer: