onsdag 22 september 2010

no problemo

Igår vaknade jag av ett samtal att min iPhone var där. Mamma skulle till tandläkaren så vi samåkte. Hämtade telefonen. Han tyckte nog att jag var lite trög för han installerade allt i affären. MEN jag kunde inte ringa. Inte skicka sms. Inte surfa. Tjoho. Chattade med telenor, hon tyckte att det var skumt att det inte funkade, bad mig starta om telefonen och om inte det funkade skulle jag ringa iphonesupporten som öppnade klockan 20 och stängde 00. tyckte det var konstiga öppettider men satte mig för att vänta de 4timmar som var kvar och när jag ringer så har de stängt. självklart. men tjejen jag pratar med fixar det. I alla fall lite grann. som läget är nu, kan jag ringa och skicka sms, men ingen kan ringa eller smsa mig. Och surfa kan jag inte heller göra.. Baaah. Men jag ångrar mig inte en sekund... den är värd all väntan och telefonkö. :)

idag ska jag till doktorn. tjoho!

li.

Inga kommentarer: