tisdag 7 september 2010

australien i bilder.

Klättrandes på västkusten

Jag & Sam på Sams födelsedag

Jag med alla väskor på Australia Zoo

jag och linnea med känguru på Australia Zoo

Kajsa & jag med några random guys på Monsoons.

Sam på balkongen

Elvira & jag snorklar i Whitsundays.

Pyramid i Lake MacKenzie.

Chillar vid Lake MacKenzie, Fraser Island.

Plockar äpplen, Stanthorpe

matar känguru på Lone Pine Koala Sanctuary, Brisbane.

Kramat en gosig liten koala vid namn Kat i Lone Pine Koala Sanctuary utanför Brisbane.
Romprovning i Bundaberg.
Adventure Caving utanför Adelaide.

Hållit i en krokodil på Crocodylus Park, Darwin.

Santina, Linda & Emma på en mechanic bull, på jobbet i Darwin.

Hoppat fallskärm i Ballina utanför Byron Bay, 14000ft, 4,2km.
Bungy jump, Kawarau Bridge, 43m Queenstown Nya Zeeland.

Swing, Nevis Arc 150m, Queenstown Nya Zeeland.

Det här är bara en miljondel av alla bilder jag har. Det här är höjdpunkterna på resan. Bästa resan nånsin!

li.

Inga kommentarer: