torsdag 16 september 2010

heartbeats

Den nionde augusti var jag och beställde en iphone 4, eftersom min gamla är totalt skrot. Jag var egentligen ute efter en 3GS men killen i affären rådde mig att vänta. Den hade ännu inte kommit ut då, så jag satte upp mig på en väntelista. De sa att väntetiden var 3-5 veckor men mest troligast 3. Jag var glad trots att jag inte hade någon telefon med mig hem. Idag är det 5 veckor och tre dagar sedan jag beställde den och jag har fortfarande inte fått den. Istället laddar jag min gamla telefon typ hela tiden för att hålla den i liv, utan att jag egentligen gör något med den. Idag ringde jag dom och frågade när den skulle komma. Och det svaret hade jag ju kunnat lista ut utan att ringa :) De skulle ju naturligtvis få in dom imorgon eller möjligtvis på måndag. MEN de visste ju förstås inte om det räckte till alla som stod på kö. Kanske att jag får vänta ett par veckor till. Hoppas verkligen att den här luren är värd all väntan och verkligen fungerar, för ska jag behöva hålla på och lämna in den på lagning stup i ett så tror jag att jag dör lite grann.

Inga kommentarer: