onsdag 29 september 2010

annoyed to death

Aj. Igår tränade jag med gummiband och likaså i morse. Nu har jag träningsvärk så jag kan knappt gå. Ska ju tilläggas att jag inte tränat något alls under mitt Australien-år. Men det är faktiskt ganska skönt ändå. Man vet ju att det gjort nytta! :)

Igår kväll kunde jag inte somna. Det ledde till planer inför framtiden.

Handelsakademins utbildning till butikskommunikatör vänder sig till killar och tjejer med en förmåga att uttrycka sig kreativt och visuellt samt har ett stort intresse för försäljning och service. Handeln inte bara efterfrågar utan kräver välutbildade och kompetenta butikskommunikatörer. Investera i din framtid och öka din konkurrenskraft på arbetsmarknaden.



Som butikskommunikatör arbetar du i huvudsak i butik. Din uppgift är att förstärka och förtydliga koncept, varumärken och sortiment genom att bygga miljöer och exponera varor på ett säljande sätt.

UTBILDNINGENS MÅL

Utbildningen syftar till att ge dig som studerande en helhetsbild av yrket och förståelse för branschen såväl genom teori som praktik. Den yrkesroll som utbildningen leder till är kvalificerad butikskommunikatör.

EXAMEN

Utbildningen leder till en kvalificerad yrkeshögskoleexamen. Examensbevis utfärdas till de studerande som har minst betyget Godkänd i samtliga kurser.

ANSÖKAN

Ansökningsprocessen är avslutad.
Välkommen åter inför hösten 2011.

Bild & text: Handelsakademin

Kan knappt vänta. Jag vi söka nu! Och ännu mer, Börja nu!

li.


Kursstart

23 augusti 2010

Poäng

400 Yh-poäng

Längd

2 år

Studietakt

Heltid

LIA

27 veckor

Ort

Göteborg

INNEHÅLL

- LIA
- Exponering/ljussättning
- Marknadsföring
- Visualiseringstekniker
- Försäljning
- Projektledning
- Färglära/materiallära
- Data
- Ledarskap
- Personlig utveckling
- Mode/trender
- Examensarbete

Inga kommentarer: