söndag 4 maj 2008

sång i buss på villovägar 2007.

det kanske är dags att skriva en rad här igen. Det har gått ett par dagar av ledighet och det har varit underbart. Det känns som om det är såhär jag vill leva mitt liv. Jag kanske ska förlja torbjörns råd och gifta mej med en greve ! malini har varit hemma en runda. Jag hämtade henne i älmhult efter många om och men mitt i natten och sen var hon jobbigt trött och envis. vi gick och la oss vid fyratiden för att sedan gå upp klockan 8 i torsdags. Vi åkte på skåneresa med collinarna. kom hem sent och åt kalkon, makrill, lax och drack vin. Sen blev det fredag då körde vi till stan för att hämta min balklänning. Lyckat! :) vi gick och shoppade lite innan vi åkte hem igen. Fixade förresten photoshop i helgen så det var vad min fredagskväll bestod av, min almanacka är nu färdig! woohooh. Igår var det granadadags igen och det var skoj. Många missförstånd borttappande skratt hicka. men framförallt var det kul. Jag och herr linqvist och hans vän dan gick hem genom lönsboda och det tog en väääldig tid att komma hem. Vi lämnade parken vid halvtvåtiden eller nej det var nog lite senare. Sen gick vi till elin och hämtade mina grejor och till johan och hämtade deras grejor sen raka vägen hem, men jag var ändå inte hemma förrän tre halv fyra. Idag är det slödag med mycket att göra. de två kommande veckorna är hektiska, resten av tiden fram till studenten är ledig, näst intill!

Inga kommentarer: