måndag 5 maj 2008

dom fyra årstiderna.

Än så länge har det här varit en konstig dag. Det började med skolan. Det var bara jag och jenny där. Vi jobbade lite grann och när vi sen skulle leta upp torbjörn var han borta som vanligt. Jag lämnade placet eftersom jag skulle köra till veterinären med tobeylou. Fortfortfort gick det! :) Hämtade upp t & f och fortsatte. Hunden var så duktig. skrek lite när pappa gick ut och var ganska hysterisk i början men efter sprutan somnade hon direkt. och när hon vaknade igen var hon väldigt groggy. hon visste inte riktigt hur hon skulle kunna resa sej och jag och f fattade inte att hon var vaken. Jag fick bära ut den berusade hunden till bilen och hon började sakta men säkert att vakna. Nu är hon pigg som aldrig förr och jag har gett henne b-vitamin så att hon ska bli blank i pälsen igen. Vi körde inom mormor och fick rulltårta och fläderblomssaft! på tal om det, jag har nog inte ätit lunch än?

Efter en tredje påminnelse om den där jädrans enkäten så tog jag mej i kragen idag och fyllde i den så nu är det ur världen nu ska den bara postas också. nåja, nu ska jag krafsa ihop lite info inför talet imorn, tror jag! :)

li.

Inga kommentarer: