onsdag 7 maj 2008

flyg du lilla fjäril.

Det är bara lunch än, men jag har redan hunnit med en hel del! Tidigt i morse styrde jag ssb (svartasnabbabastun) mot krstd. Jag trodde att jag skulle testa min baluppsättning, men tydligen inte. Hon bara pratade med mej och kollade på bilden jag hade med mej, sen var det i stort sett inte mer med det. Jag hade ju planerat att stanna där till tolv. Jag gick och åt en frukost till på mcdonalds och sen körde jag hem igen.

Pete är fri och ska kanske till Hultsfred. hmm, tål att tänkas på.

Nu ska det bli lite utomhussolning och matteräkning. Inte så värst kul, men det är bara denna veckan ut sen är helveteskursen slut!

ciao!.

3 kommentarer:

Anonym sa...

svartasnabbabastun. du är kuulig du lindie : ) och du om du vill så är du jättevälkommen ner till gylsboda och till hässleholm för den delen också när jag tar studenten : ) hälsa malini det också. tihihihi.

Anonym sa...

men åååh, vi har bal då :( så jag kan ju inte det. det suger så mycket. men jag ska skita i baldiscot och komma och shakea på borgen ;)

sawthebestmovie sa...

Svar: Tack så mycket! Jag tycker att detta är den bästa veckan på länge! :)