söndag 11 maj 2008

overdosing with you.

alltså, vilken helg. Det kommer att vara svårt att återgå till vardagen imorn. Helgen har innehållit allt man kan tänka sej och det är exakt så jag vill ha det. Fredagen var visserligen kass, men igår och idag har varit så bra att det kan kvitta!

malini & hano hämtade upp mej på stationen och efter ett snabbt besök på maxi drog vi till folkets park och hade det underbart mysigt. skumpa, vin, chips och vindruvor i solen. Vi hade omedveten kändis-lookalike-spaning. därefter blev det näringstankning på falkenbergsgatan innan vi drog ut på möllan, fast vi hann inte så långt. Efter ett och ett halvt ställe stack vi på förfest i västra hamnen vid turning torso, aldrig mer rom&cola :) vi åkte taxi ungefär fem meter sen sa chaffisen att han bara skojat om priset så vi hoppade ut. hano och de andra fortsatte på lilla torg, medan jag och malini fortsatte tillbaka till möllan, försökte komma in på en del ställen men alla hade höjt till 20 så vi vandrade sakta hemåt och somnade.

Idag vaknade vi ganska sent och begav oss till havet för att lapa lite sol. Härligt härligt. fixade lite andra småsaker och stack till statoil för att tvätta bilen. sen körde jag hem själv. Lite tråkigt att lämna allt det roliga för att komma hem till ett dammigt rum med ekonomipapper som ligger och väntar på att bli lästa. Nåja, nu får jag väl ta mej i kragen och göra nåt innan det blir sängdags, jag har så himmelens ont i huvet. men tack i alla fall för en underbar helg.

li.

Inga kommentarer: