måndag 19 maj 2008

en vän med en bil.

Jag tror inte att jag kan beskriva med ord exakt hur lycklig jag är nu. De senaste dagarna har varit jaa, obeskrivliga. Vad kommer då inte de kommande veckorna bli. För att vara lite poetisk har det kännts som om mitt liva har varit en stor knut, en dubbelknut, en dubbel dubbelknut, ja ni förstår! Idag är näst intill alla knutar uppknutna! (:

Dagen började med busstur till osby och därefter fix&trix med årsredovisningen till uf-företaget. Vi fixade med happeningen till t och gav den. T blev glad (: Innan lunch begav jag, jenny och marrarna oss mot frank för att få reda på betyget i matte c. Jag trodde att jag skulle börja gråta. nationella gick så dåligt att jag hade börjat planera mitt kommande år på komvux, men nu slipper jag det. Jag blev godkänd, jag fick tillochmed ett G+ (: happyhappyme.

Men jag hann inte vara glad så länge! Jag oroade mej för projektarbetet! När jag kom hem sprang jag till brevlåda och blev mycket besviken när det inte var något stort paket med almanackorna i. Jag gick in med posten och upptäckte en avi! det hade kommit i ett stort paket men kunde inte hämtas förrän efter fem. :/ Nu är det hämtat och jag var så ivrig att jag öppnade det på icas parkering. De blev mycket bättre än jag någonsin kunde ha hoppats på. Jag blev så himmelens glad att jag var tvungen att ringa malini och smitta av min glädje. Så nu är matten avklarad och jag vill inte se en mattebok på ett tag nu. Projektarbetet är så gott som klart. bara lite rapport kvar. Jag har ett jobb i höst och det är bal på lördag. Sen är studenten och sommarlovet välkommet! (:

Nu ska jag gå och kika i fönstret när pappa och holmqvist förstör vår gräsmatta om han har kommit än vill säga!

happy li.

Inga kommentarer: