onsdag 20 april 2011

SO very happy!

Jag vet ärligt talat inte vart jag ska bli av. Så glad är jag! Igår körde jag ut mot Ekudden, men inte hela vägen ut. Jag stannade vid Möckelsnäs. Gick in på herrgården för en intervju. En anställningsintervju! Den gick superbra, men jag gick ändå därifrån med låga förväntningar. Handlade lite i älmhult innan jag körde hem, målade och softade lite i solen. Ringde Elvira och bestämde mig för att köra tillm osby och träffa henne och Brad. Precis när jag lagt på ringer det igen och då är det ägaren på herrgården. :) Han säger att jag fått jobbet och jag får hålla mig för att inte skrika. Och jag är nästan lika glad ännu! ÅH!!!! Springer ut till mamma och skriker och hoppar, sen ringer jag malin, och sen pappa. Glad som en jag vet inte vad sätter jag mig i bilen och irriteras inte ens av slököraren som ligger i 60 på en 80väg. Träffar Elvira & Brad. Så oerhört kul. helt sjukt att det har gått så lång tid! Det är nio månader sedan vi sågs. Sinnessjukt!

Idag har jag varit ute på promenad med Rocky, städat, flyttat brädor, ritat, förberett och fått mitt första jobbpass. På söndag börjar jag! :)

Jag vid herrgården 2008!

den här utsikten får jag lära mig att stå ut med från och med söndag!

Inga kommentarer: