måndag 2 maj 2011

eleveneleven

It's been a while.

Jag har hunnit vara i Linköping, fira påsk, jobba min första vecka på herrgården och fira valborg.

Linköpingvistelsen var supermysig trots mycket tåg-krångel... Vi tittade på Hoffmaestro, dansade loss på Harrys, shoppade chillade med glass i parken och åt ute. Påskafton åkte vi hem och då var Malin och Emil på besök, åt middag och hade trevligt och sen for jag till elin för lite förfest innan jag gick hem och de till Granada. På påskdagen var det dags för första jobbpasset och det var allt annat än bra inser jag såhär en vecka efter... KAOS! mycket folk på en och samma gång. Men kul! Under veckan som gått har jag jobbat alla dagar utom annandagpåsk och i lördags, då var det valborg. Jag var hemma med mamma, pappa, monica, ingegärd, christer och ludvig. Vi åt och drack gott och sen gick vi och tittade på majbålet i ollonskogen. Igår jobbade jag igen ! Bästa dagen hittills. SÅ kul! :) Idag börjar jag klockan 17.00 och slutar 23.00 Men först har jag en massa annat att fixa. Jag har bland annat tvättat en maskin tvätt utan tvättmedel. Tröttheten när den är som värst!

li.

Inga kommentarer: